دانلود رایگان نرم افزار

اس ام اس جدید جوک خنده دار داستان کوتاه جذاب متن تبریک تولد آهنگ پیشواز ایرانسل آوای انتظار همراه اول عکس جدید شعر های زیبا اسمس عاشقانه

دانلود رایگان نرم افزار

اس ام اس جدید جوک خنده دار داستان کوتاه جذاب متن تبریک تولد آهنگ پیشواز ایرانسل آوای انتظار همراه اول عکس جدید شعر های زیبا اسمس عاشقانه

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی

رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی


روابط زناشویی

در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی نیز از رفتارهای غلطی که تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند را می خوانید.

بازدید : 249893 نفر

متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از:


1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند.
یعنی زنهایی که حین عمل جنسی از مردشان می خواهند کاری را انجام دهد. مثلاً می گویند، لباسم را آرام دربیار، حالا گردنبندمو دربیار، نه نه نه اینقدر تند، با دستت موهامو نوازش کن، و و و.... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها واقعاً از این رفتار متنفر بودند. البته ابراز احساستان درمورد رابطه جنسی بااینکه مثل یک پلیس ترافیک دستور بدهید، خیلی فرق می کند.

2. زنهایی که در بستر، بی تحرک هستند
کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و بقیه کارها مسئولیتش با مرد است. قدیم عرف به این شکل بوده است اما امروز اصلاً برای هیچ مردی قابل قبول نیست. مردها دوست دارند خانمشان به آنها واکنش دهد. این مهمترین شکایتی بود که در این تحقیقات مردها از خانم هایشان داشتند.

3. زنهایی که به خودشان نمی رسند.

این مسئله بیشتر مربوط به خانم های متاهل است. خیلی از ما اینطور هستیم. بعد از ازدواج چندان به خودمان رسیدگی نمی کنیم. چند نفر از شما تا به حال این جمله به ذهنتان خطور کرده که "الان دیگر زنش هستم لازم نیست تحت تاثیرش بگذارم."؟ مطمئن باشید نظر مردها چیز دیگری است. در این تحقیقات، مردها از زنهایی که خودشان را ول کرده و دیگر رسیدگی های لازم را به خودشان نمی کنند، بدگویی می کردند. مثلاً اصلاح نکردن بدن، درست نکردن موها، پوشیدن لباسهای زیر پاره، بوی بد دهان، رسیدگی نکردن به ناخن ها و از این قبیل. پس کمی برای خودتان وقت بگذارید و همیشه خودتان را مرتب و سرحال نگه دارید.

4. زنهایی که مداوم از خودشان و بدنشان بدگویی می کنند.
باید یاد بگیرید که جسمتان را دوست داشته باشید. این شوهرتان را خیلی تحریک می کند. آنها از اینکه بخواهید مدام در مورد نواقص و اشکالاتتان غر بزنید خسته می شوند.

5. زنهایی که فقط به وضعیت مادی مرد توجه دارند.
میدانم که خیلی از شما ممکن است بگویید که این آخرین چیزی است که به ذهنتان خطور می کند. اما خیلی از زنها هم هستند که فقط به خاطر پول مرد با او همخوابه می شوند. مردها واقعاً از این رفتار متنفر هستند و مطمئناً حق هم دارند. این خیلی سنگدلانه است.

6. زنهایی که درمورد دوست پسرهای قبلیشان حرف می زنند.
این مسئله برای مردها بسیار ناراحت کننده است و آیا می توانید حق را به آنها ندهید؟ خواهشاً تاریخچه روابط خودتان را با مردهای دیگر برای خودتان نگه دارید. اگر شما هم جای او بودید، مطمئناً دوست نداشتید بایستید و او از دوست دخترهایش برایتان تعریف کند.

7. زنهایی که لباس زیر های زیبا نمی پوشند.
مردها اصلاً شبیه هم نیستند و سلیقه آنها در لباس زیر هم شبیه به هم نیست. همه چیز به سلیقه مرد شما بستگی دارد. پس با خود او در این باره صحبت کنید و ببینید او چه دوست دارد. طبق تحقیقات، لباس زیر نقش بسیار مهمی در تحریک مردها دارد.

8. زنهایی که خیلی در بستر حرف می زنند.
این مسئله کمی برای من عجیب بود چون اصلاً نمی توانم به ذهنم راه بدهم که ممکن است فکر کنید، صحبت کردن درمورد پرداخت قبض ها می تواند باعث تحریک همسرتان در تخت شود. اما خیلی افراد هستند که این رفتار را دارند و خیلی از مردها این را بعنوان یکی از مهمترین رفتارهایی که تحریک جنسی آنها را متوقف می کند، گزارش کرده اند.

9. زنهایی که تظاهر می کنند.
مطمئنم همه ما یکی دو بار هم که شده اینکار را انجام داده ایم. دربرخی از مراحل زندگی برای اینکه مردمان فکر نکند اشکالی دارد، نقش بازی کرده ایم. اما برای او بهتر است که به او حقیقت را بگویید و بگویید که فعلاً حال و حوصله رابطه جنسی ندارید تا اینکه بخواهید برایش تظاهر کنید. خیلی اوقات زنها آنقدر فکر و خیال در سرشان است که نمی توانند روی آن موضوع تمرکز کنند و حوصله رابطه جنسی ندارند و بنابر تحقیقات اکثر مردها می توانند این مشکل شما را بپذیرند. پس دفعه بعدی که حوصله رابطه جنسی نداشتید، به جای نقش بازی کردن حقیقت را به همسرتان بگویید.

10. زنهایی که هیچوقت شروع کننده رابطه جنسی نیستند.
این رفتار هم از جمله رفتارهایی است که قدیم کاملاً طبیعی بوده است. قدیم این مردها بودند که همیشه باید رابطه جنسی را شروع می کردند و اولین حرکات را انجام می دادند اما در این دنیای جدید، همه چیز فرق کرده است. مردهای ما دوست دارند  که هر از گاهی هم خانمشان شروع کننده باشد. اینکار برای خیلی از خانم ها سخت است چون از آن اول تصورشان این بوده که نباید خودشان را پایین بکشند و پیشقدم شوند. اما من این اطمینان را به شما می دهم که بااینکار نه تنها خودتان را کوچک نمی کنید، بلکه همسرتان را هم به ادامه رابطه بیشتر تحریک می کنید.
همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید روحیات آنها را شناخته و ببینید کدامیک از این خصوصیات شعله تحریک جنسی آنها را خاموش می کند. در این زمینه با خود او حرف بزنید و از جوابی که ممکن است به شما بدهد اصلاً ناراحت نشوید. فقط سعی کنید که خودتان را اصلاح کرده و برای بهبود رابطه تان بکوشید.

خصوصیاتی که شعله تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند
اگر می خواهید همسرتان را از رابطه جنسی بیزار کنید، یا او را به آن علاقه مند کنید، باید همه اینکارها را انجام دهید.
اما اگر می خواهید یک زندگی جنسی کاملاً راضی کننده و خلاق داشته باشید، پس به هیچ عنوان نباید کارهای زیر را انجام دهید. 
اول اینکه، اگر می خواهید واقعاً حال و هوای یک رابطه جنسی عالی را از بین ببرید، باید آن را هر هفته، شب جمعه ها ساعت 10 انجام دهید. این می تواند خیلی خسته کننده باشد.
با ایجاد برنامه برای زندگی جنسی خودتان، همه لذت و تفریح آنها را از بین می برید و آن را هم به یکی دیگر از کارهای روزمره تبدیل می کنید. درعوض باید کاری بکنید که همسرتان را به شوق بیاورید.
یک نباید دیگر برای رابطه جنسی این است که فقط زمانی به همسرتان دست بزنید که می خواهید رابطه جنسی داشته باشید. اگر برای ابراز احساس به همسرتان به خودتان زحمت ندهید، همسرتان خیلی زود رابطه جنسی با شما را کنار خواهد گذاشت. چون دیگر برای او آشکار خواهد شد که شما او را فقط به خاطر رابطه جنسی می خواهید نه چیز دیگر.
احساس چیزی است که باید همیشه و در همه اوقات بین شما رد و بدل شود نه فقط حین رابطه جنسی. همچنین اگر همیشه به یک طریق رابطه جنسی کنید، همان کارهای همیشگی و پیشنوازی های همیشگی را داشته باشید، این هم برای همسرتان خسته کننده خواهد شد.
تنوع دادن به رفتارهایتان حین رابطه جنسی و اضافه کردن عنصر هیجان به زندگی جنسیتان، آتش آن را همیشه شعله ور نگه می دارد. نباید به همسرتان بگویید که چون در یک رابطه متعهدانه هستید، از او انتظار دارید که با شما رابطه جنسی داشته باشد. اینکار مسلماً تحریک او را متوقف می کند. چون رابطه جنسی نباید به شکل یک اجبار و وظیفه درآید.
رابطه جنسی تجربه ای است که باید با رضایت دو طرف انجام شود. اگر بخواهید همسرتان را مجبور به رابطه جنسی کنید، وقتی که به هیچ وجه تمایلی به آن ندارد، مطمئن باشید که دیگر هیچ تمایلی به رابطه جنسی با شما پیدا نخواهد کرد. اگر همسرتان خسته است یا حال و حوصله ندارد، به هیچ وجه نباید او را مجبور به اینکار کنید.
یک مسئله دیگر که میل جنسی همسرتان را به کلی کور می کند، این است که بدون هیچ مقدمه سازی و پیش نوازی یک راست به سراغ بخشی از رابطه جنسی بروید که بیشتر از همه به آن علاقه دارید. صادقانه باید بگویم که اینکار یکی از مهمترین رفتارهایی است که همسرتان را از رابطه جنسی با شما بیزار می کند.

بهداشت ضعیف

زنها از اینکه مردشان بوی بد بدهد بیزارند. قبل از اینکه حتی فکر رفتن در رختخواب با همسرتان به ذهنتان خطور کند، باید حتماً دوش بگیرید. علاوه بر این، کارهایی مثل اصلاح صورت، زدن عطر، تمیز کردن گوش ها، و مسواک زدن دندانها نیز نباید فراموش شود. بااینکه خیلی از زنها ممکن است از بوی بدن شما خوششان بیاید اما بیش از اندازه آن هم نفرت انگیز است. بوی بد دهان، به خصوص بوی سیر یا پیاز، یکی از مهمترین دلایل متوقف شدن تحریک خانم هاست.

سست نباشید
یک حقیقت ساده درمورد رابطه جنسی این است که زنها دوست دارند با مردهایی رابطه جنسی داشته باشند که واقعاً مثل مردها رفتار کنند. اگر در اتاق خواب مثل اواخواهرها برخورد کنید، مطمئن باشید که هیچ کششی به شما پیدا نخواهد کرد. از جمله این رفتارها این است که از او بپرسید، آیا لذت می برد یا نه یا اینکه از انجام کارهای جدید واهمه داشته باشید.
 
خشونت بیش از حد
خشونت بیش از حد هم از جمله خصوصیات بدی است که می تواند کشش خانمتان را تحت تاثیر قرار دهد. اگر او تصور کند که فقط به فکر لذت خودتان هستید مطمئن باشید که هیچ لذتی از رابطه جنسی با شما نخواهد برد. بااینکه زنها از مردهایی خوششان می آید که با اعتماد به نفس عمل می کنند اما نباید هیچوقت در برخورد خود با آنها بیش از حد خشونت به خرج دهید. ملایم و در عین حال محکم باشید و قبل ازاینکه هر نوع رفتار خشونت آمیز را شروع کنید، اطمینان یابید که او به آن علاقه دارد. در غیر اینصورت شعله کشش او را به کلی خاموش خواهید کرد.

رفتارهای عجله ای
بدون مقدمه رفتن سر رابطه جنسی یکی از عواملی است که کشش طرف شما به رابطه جنسی کاهش می دهد. اگر شما هم یکی از آن مردهایی هستید که فکر می کنید رابطه جنسی اصلاً نیازی به مقدمه و پیش نوازی ندارد، و می توانید بدون آن سریعاً به سراغ قسمتی بروید که خودتان بیشتر می خواهید، مطمئن باشید که فقط همسرتان را ناراحت خواهید کرد. پس اگر او هم خیلی در رفتارش با شما خوب نبود، دیگر گلایه نکنید چون این عمل واقعاً برای او رنج آور است. زنها برای تحریک شدن نیاز به عشق دارند و برای آنها پیش نوازی و مقدمه به همان اندازه عمل اصلی اهمیت دارد.

  1. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - نمناک

    namnak.com/1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی.html
    متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می شود عبارتند از: 1. زن هایی که مثل پلیس های ترافیک عمل می کنند. یعنی زنهایی که ...
  2. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - 2 - نمناک

    namnak.com/9121-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد.html
    رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی گاهی بستگی به نداشت شناخت کافی از شخصیت زن و مرد رخ می دهد . حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند را باتوجه به دلایل ...
  3. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی | سایت خبری ثلاث ...

    salas.ir/?p=2771
    ۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و ...
  4. رفتار غلط زن و شوهر در روابط زناشویی

    www.tanzimkhanevadeh.ir/.../رفتار-غلط-زن-و-شوهر-در-روابط-زناشویی...
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتارهایی که باعث سرد شدن مردان میشود زمان مناسب ازدواج پسران عواملی که باعث نفرت و شک به همسر میشود حساسیت زناشویی بیش از حد نسبت به ...
  5. رفتار غلط خانم ها در رابطه جنسی - ازدواج و آموزش مسائل جنسی و ...

    asheghi4u.blogsky.com/1393/05/05/.../رفتار-غلط-خانم-ها-در-رابطه-جنس...
    ۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی از زنان فکر می کنند نقش بازی کردن مردان را شیفته آنان می کند، اما بخاطر ... دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه های ...
  6. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - دانلود رایگان نرم افزار

    www.funirani.blogsky.com/.../رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشوی...
    ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در تختخواب دراز می کشند و .
  7. انتظارات رفتاری و اخلاقی یک مرد از همسر خود - Vista News Hub

    vista.ir/article/280270/انتظارات-رفتاری-و-اخلاقی-یک-مرد-از-همسر-خود
    مردان در همه رفتارهای میانه روی و تعدیل را می پذیرند و کلا ذهنیت آنها با افراط و تفریط ... بهتره اینو بدونید مردان همیشه یک حس برتری نسبت به زنان دارند این کاملا طبیعی .... دوستانه بجنگید · نقش روابط جنسی در زناشویی · تصورات غلط در ابتدای ...
  8. آموزش کامل مسائل جنسی و روابط زناشویی - ۱۰ بـاور غلـط در ...

    divanehkhalagh.blogfa.com/category/99
    اطلاعات جنسی | آموزش های صحیح در مورد مسائل جنسی و رفتاری قبل و بعد از ازدواج ... زمان رسیدن به اوج هیجان جنسی معمولا در زنان و مردان یکسان نیست و هر دو نمی‌توانند در ...
  9. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی

    www.iqfun.ir/ssearch/1293/رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی/
    ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۷ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. – رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. کاملاً واضح است که این کدام دسته از خانم ها می باشند. خیلی از زنها هستند که فقط در ...
  10. چگونه رفتارهای غلط همسرمان را تحمل کنیم؟ - پارسی طب

    fa.parsiteb.com/news.php?nid=9901
    بن بست در زندگی زناشویی روش جالب کمیته‌ امداد برای پیدا کردن شوهر! toolbar. چگونه رفتارهای غلط همسرمان را تحمل کنیم؟ ... به قول معروف، دیکته ننوشته، غلط ندارد. ... راه‌های زیادی برای استحکام و پایدار ماندن روابط زن و شوهر وجود دارد که اگر هر از گاهی ...
  11. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی از وبلاگ مطالب روان ...

    www.weblog98.com › ... › سرگرمی › مطالب روان شناسی -موفقیت-ازدواج
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پست با عنوان «رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی» از وبلاگ «مطالب روان شناسی -موفقیت-ازدواج» به صورت خودکار از وبلاگهای معتبر فارسی ...
  12. دیواری بین زن و شوهر - تبیان

    www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=129257
    ۱۳ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - سومین نکته این است که ما وقتی در زندگی زناشویی روابط خوبی با همسرمان ... غیرمنطقی است که بین زن و شوهر رواج دارد و این افکار رفتارهای غلط ما را در ...
  13. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - 2 - رویا موزیک

    royamusic.ir/fun/رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی-2/
    ۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی در این بخش به حرف هایی که مردان دوست ندارند بشنوند می پردازد که شامل یک سری صحبت هایی است که شاید ...
  14. نارضایتی جنسی در زنان ناشی از نارضایتی از روابط روزمره‌ با ...

    mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
    ۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حدادی معتقد است که مردان و زنان نگرش متفاوتی به رابطه جنسی دارند؛ مردان .... وبه موقع وتوجه به رفتار درست وتغییر رفتارهای غلط وازدواج درست وبه ...
  15. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی... - شگفتـی ها و ...

    https://www.facebook.com/shegeftiedonya/posts/880622965286740
    رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی متداولترین روش ها و رفتارهایی که از سوی زن‌ها سبب توقف میل جنسی در آقایان می‌شود:...
  16. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی |خشونت در رابطه جنسی

    doctor.parspa.com/62007-رفتارهای+غلط+زن+و+مرد+در+روابط+زناشویی...
    رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی ,خشونت جنسی در تمام جهان رخ می دهد، گرچه در بیشتر کشورها تحقیقات کمی روی این مسئله ... رابطه ی میان این منابع و اندازه جهانی ...
  17. 10 مساله اساسی در یک رابطه جنسی - بیتوته

    www.beytoote.com/wedlock/doran.../basic-problem-relationship.html
    1-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد عاطفی ، بعد ... 4- باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی که از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید علمی عوض کرده ... 5- هیچوقت از رابطه جنسی به عنوان سلاح استفاده نکنیم (گاهی مردها رفتاری از خود بروز می دهند که ..... رابطه جنسی,روابط زناشویی,فواید رابطه جنسی ...
  18. چگونه مردان را برای خود نگه داریم...!

    www.tanzimekhanevadeh.com/wedlock/103-1389-02-20-07-46-54
    ... از رفتارهای ما نا خواسته باعث برداشت غلط و نا بجا از سوی طرف مقابل می گردد ... مردان به علت دارا بودن غرور زیاد از نشان دادن برخی رفتارها خودداری می کنند اما این دلیل بر آن ... و مردانی که ظرفیت بالایی ندارند ازدواج مجدد ، کشیدن تریاک ، روابط نا مشروع و . ... احترام بین زن و مرد در زندگی زناشویی بسیار مهم میباشد ابراز احساسات برای هر ...
  19. کندو | روابط همسران ( 18+) برای اندروید

    cando.asr24.com/app.jsp?id=2685458
    ۲۳ ساعت پیش - در این مجموعه پر مخاطب ترین اطلاعات و آموزش های جنسی و زناشویی (ویژه همسران ایرانی) در اختیار شما قرار می گیرد. ... قاتل روابط جنسی از نظر زن و مرد ... باورهای غلط زنان در رابطه جنسی ... کدام رفتارهای زنان روی اعصاب مردان است؟
  20. زن و مرد در رختخواب - زنان

    flowers24.ir/tag/زن-و-مرد-در-رختخواب-7077
    بسیاری از زنان جوامع مختلف، در مورد رابطه خود با مردان باورهای اشتباهی دارند که در انتها به تنهایی، ... زن و مرد در رختخواب رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی.
  21. زن و مرد در تخت خواب - زنان

    flowers24.ir/tag/زن-و-مرد-در-تخت-خواب-7082
    بسیاری از زنان جوامع مختلف، در مورد رابطه خود با مردان باورهای اشتباهی دارند که در انتها به تنهایی، ... زن و مرد در تخت خواب رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی.
  22. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - اس ام اس پلیز

    www.smsplz.com/?tag=رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی
    من و زندگیمون اهمیتی برای همسرم نداریم ! اگر مانند بسیاری از زن و شوهرها، در اولویت قرار دادن هر چیز و هر کس و بی‌اهمیت جلوه دادن یکدیگر ، برایتان بسیار ساده است …
  23. چرا همسران از نظر روانی ارضائ نمی شوند - زن /مرد/عشق.تنفر ...

    robabnaz7.persianblog.ir/tag/چرا_همسران_از_نظر_روانی_ارضائ_نمی_شوند
    یعنی کیفیت رفتارهای جنسی در زوجین، زیاد بالا نیست. ... به این معنی که بعضی از زنان این پنداره غلط را در ذهن خود دارند که مردان برای خوشگذرانی و هوسرانی تمایل به ...
  24. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - سلامت برتر

    salamatbartar.lxb.ir/.../رفتارهای%20غلط%20زن%20و%20مرد%20در%20ر...
    رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. سه شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 1:4 | بازدید : 56 | نوشته ‌شده به دست dr.amir m | ( نظرات 0 ). خیانت های پس از ازدواج.
  25. روانشناسی و مشاوره - دیواری بین زن و شوهر

    mohsenazizi.blogfa.com/post-3180.aspx
    ۱۳ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - سومین نکته این است که ما وقتی در زندگی زناشویی روابط خوبی با همسرمان ... غیرمنطقی است که بین زن و شوهر رواج دارد و این افکار رفتارهای غلط ما را در ...
  26. روابط زناشویی چرا خراب و سرد می شود؟ - مجله سبک زندگی اسلامی

    www.sabkezendegee.ir/news/680
    سبک زندگی: روابط زناشویی پایه ای محکم از زندگی مشترک است که زوج ها به اشتباه با رفتارهای غلط منجر به سردی و تیرگی در این روابط می شوند. اینکه چرا مرد یا زنی ...
  27. رابطه با زن شوهر دار، لذت یا پشیمانی؟ زنان متاهل میوه ممنوعه ...

    taklov.com › آقایان بخوانند
    ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - بسیاری از مردان جامعه بی پروا راجع به انواع روابط خود با زنان شوهردار از ... زناشویی، مشکلات اقتصادی و اعتیاد مردان، تربیت غلط و شخصیت زن و مرد، ... تابوها(رفتارهای ممنوعه) و عبور از خط قرمز که برای برخی مردان و زنان لذت بخش است.
  28. ۱۷ رازی که مردان به زنان نمی‌گویند – بخش اول | سالم زی

    salemzi.com/3942/secrets-guys-wish-you-knew-1/
    ۱۵ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ممکن است برداشت غلط از یک رفتار، باعث خاتمه یافتن یک رابطه‌ی عاطفی شود. ... برای بیشتر مردان،‌ انجام ورزشهای دونفره و روابط زناشویی، آنها را به شریک ... اغلب مردان توانایی تشخیص تغییرات رفتاری مانند عوض کردن تن صدا و یا ...
  29. زناشویی | سایت تفریحی دالتون ها |جوک های 94 - اولین

    daltonha.ir/زناشویی/
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زناشویی. عکسهایی از صف فروش برنج با قیمت کمتر در بازار بهاره در ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی – نمناک , Marriage in trouble?
  30. زوج هایی که سمباده - گل سیب پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی ...

    www.golesib.ir/زوج-هایی-که-لباس-اند-زوج-هایی-که-سمباده-.html
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - زوج هایی که لباس اند، زوج هایی که سمباده,روانشناسی زندگی زناشوئی,روابط زناشویی سرد,مشکلات زندگی زناشویی,رفتارهای غلط زن و مرد در روابط ...
  31. تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی - بانوی من

    mybanu.ir › ازدواج › ازدواج و همسرداری
    تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی. ... زنان نیز همچون مردان تا مدت کوتاهی پس از ارگاسم تحریک نمی شوند اما این مدت شاید ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - نمناک ... روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,آمیزش,انواع کاندوم .
  32. زن‌ ها بعد از رابطه جنسی چه چیزی دوست دارند | ویکی پدیا

    nhua.ir/15306
    ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 50 نکته ای که مردان دوست دارند زنان آنها را بدانند | ileev.com. www.ileev.com/. ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - نمناک.
  33. دوترکه - کسب و کار، روابط عاطفی، مد ، زیبایی و هر چیزی که ...

    2tarke.com/
    ... و چربی دهانه رحم · ارتباط خشکی واژن بانوان و قرص جلوگیری بارداری در روابط زناشویی سوزش هنگام نزدیکی جنسی بخاطر ... این مرد روستایی با جیب خالی چطوری پولدار و میلیاردر شد ؟ آموزش-بازاریابی-و-چانه-زنی-برای-خرید-بهتر با ... رفتارهای غلط ...
  34. همسرداری و ازدواج - پارس ناز

    www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
    مشکلی به نام رفتارهای پرخطر جنسی! اولین عید نوروز در کنار ... 10 ویژگی خاص همسر ایده آل در روابط زناشویی · رازی هایی که همه ... آشنایی با قسمت های لذت بخش بدن زن و مرد در روابط جنسی · راه حلی برای سردی ... چندین باور خطرناک و غلط در رابطه با ازدواج.
  35. دانستنیهای جنسی مردان | بانک دانستنی های زناشویی نیک طب ...

    nikteb.com/category/male/page/4/
    روابط جنسی مناسب و صحیح علاوه بر این که ضامن بقا و بهبود زندگی مشترک است، اثرات سودمندی در تامین سلامتی بدن دارد. ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی.
  36. شبهه - س: علت سرد مزاجی ما [مردان] در آمیزش جنسی با همسران‌مان ...

    www.x-shobhe.com/shobhe/3103.html
    ۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - باید دقت داشت که هر چند «شهوت جنسی» در مرد و زن غریزی است، اما ... را ضایع می‌کند و از معصیت‌های بزرگ است، آثار سوئی نیز در روابط خانوادگی و زناشویی دارد. ... یکی از رفتارهای غلط اکثر مردان، عجله برای ارضا و یا تخلیه خود است که ...
  37. اطلاعات جالب پرشکی- چه رفتارهایی موجب کاهش تمایلات جنسی ...

    ah.kmu.ac.ir/Default1.aspx?Id=6501
    تمام زنان از همسر خود یک اسطوره شکست ناپذیر در ذهن خود دارند و همسر خود را مردی وفادار و ... می شود عدم تعهد و پایبندی است که موجب می شود روابط زناشویی به سردی گراید ..» ... این است که برخی زوجین تمام اوقات فراغت خود را پر می کنند و این کار غلط است.
  38. جام‌جم سرا | ریشه‌های رفتار جنسی در زن و مرد

    sara.jamejamonline.ir/NewsPreview/1342703222715183624
    ۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - «جنسیت» ما به‌ عنوان زن یا مرد از همان دوران جنینی یعنی زمانی مشخص می‌شود که ... رفتار جنسی ما در آینده باشد؛ چرا که نوع جنسیت، رفتارهای جنسی خاص و منحصر ... در زنان و مردان; مدیریت جنسی در روابط زناشویی; دغدغۀ مردان و باورهای غلط ...
  39. آموزش مسائل زناشویی

    zanashoy.loxblog.com/
    ۲۱ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هدف اکثر مردان در روابط زناشویی، انزال است نه عشق بازی. وقتی یک مرد چند بار ارگاسم را ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. یک شنبه 22 دی ...
  40. دیواری بین زن و شوهر: - مشاوره خانواده

    zendegiirani.persianblog.ir/post/484/
    ۳ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - سومین نکته این است که ما وقتی در زندگی زناشویی روابط خوبی با ... غیرمنطقی است که بین زن و شوهر رواج دارد و این افکار رفتارهای غلط ما را در پی ...
  41. آموزش عشوه و ناز زنانه - عشوه گری :: خانواده برتر

    khbartar.blog.ir/post/1467
    ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مرد و زن نامحرم نمی تونن با هم دوست باشند یا حتی به مدت طولانی هم صحبت باشند ولی از هم تاثیر نپذیرند . ... احکام زناشویی ... هدف گذاری غلط برای ازدواج .... نسبت به تفکرات و رفتارهای خانوما خیلی بدبین شدم ... سطح روابط جنسی در دوران عقد · شماره تماس های ضروری · تجربه های امیدوار کننده در زندگی · آموزش خیاطی خانم ...
  42. 9 رفتار غلط خانم ها که روی اعصاب مردان است!! - سیمرغ

    seemorgh.com/lifestyle/relationship/marital/171762-171762/
    ۸ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - درباره این رفتارها مردها بیشتر می‌توانند حرف بزنند؛ به همین دلیل سراغ مردان رفتیم و از آنها پرسیدیم بیشتر از همه ... شما به عنوان یک زن می‌دانید چه چیزهایی بیشتر از همه یک مرد را آزار می‌دهد؟ .... 15 دلیل مردانه برای سردی روابط زناشویی!
  43. آنچه زنان باید درباره مردان بدانند.

    razemardan.persianblog.ir/
    ۲۱ تیر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - بـیـشـتر مردان دارای این تصور غلط می باشند که زنان زیاد حرف می زنـنـد. .... اکثـر زنـان خـیـلی سـریـع و راحت شوهرشان را بخـاطر رفتارهای بی وفـا مـنـشـانـه او ... برخی از زنان در روابط زناشویی با شوهر خود ممکن است تمایل به این روابط را ...
  44. خشونت علیه زنان؛ خشونت علیه مردان - عبرت نیوز

    ebrat.ir/?part=article&inc=article&id=69
    در روابط زناشویی خشونت و دیگر آزاری که‌ می‌تواند سال‌های سال مانند زخم‌های پنهان زن یا شوهر را آزار بدهند .... در بسیاری از موارد زن و شوهر، هر دو عادت‌های رفتاری غلط دارند.
  45. دانستنیهای روابط جنسی سالم زن و مرد - بروز دانلود

    brozdownload.com/2015/02/18/دانستنیهای-روابط-جنسی-سالم-زن-و-مرد/
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دانستنیهای روابط جنسی سالم زن و مرد رفتارهایی که از سوی زن ها سبب ..... ما این حرف غلط را از بزرگترهایشان شنیده‌اند که مردها پس از رابطه زناشویی ...
  46. سلامت جنسی - مجله اینترنتی یاد ایام | yadeayam.ir

    yadeayam.ir/category/سلامت-جنسی-1006
    رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی · چگونه مانع از ابتلا به سرطان سینه و رحم شویم؟ درمانی ساده ... درمانی ساده برای سرد مزاجی خانم ها · تسکین درد با رابطه زناشویی ؟
  47. زندگی و عشق و عاشقی - اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی

    zendegi-asheghi.blogfa.com/post-16.aspx
    زندگی و عشق و عاشقی - اهمیت روابط جنسی در زندگی زناشویی - عشق و عاشقی عشقولانه. ... به نظر می رسد زن و شوهر ها پس از ازدواج به اندازه دوران نامزدی یکیدیگر را نمی بوسند. .... مرد : من دوست دارم که همسرم به این نکات اهمیت دهد, تبادل محبت, دلزدگی و سردی آقایان در مقابل وابستگی خانمها پس از ... چگونه رفتارهای غلط همسرمان را تحمل کنیم؟
  48. روابط زناشویی چرا خراب و سرد می شود؟ - باشگاه مادران

    www.madarclub.com/fa/ndt/.../روابط-زناشویی-چرا-خراب-و-سرد-می-شود-
    روابط زناشویی پایه ای محکم از زندگی مشترک است که زوج ها به اشتباه با رفتارهای غلط منجر به سردی و تیرگی در این روابط می شوند. اینکه چرا مرد یا زنی اشتیاقی به ...
  49. پیام زن-تیر 1388 - شماره 208-نقش باورها در سازگاری زوجین

    www.hawzah.net/fa/magazine/view/3992/6914/83370/
    زوج، باور در سازگاری زوج، ارتباطات، سازگاری، زن، زناشویی، سازگاری زناشویی، ... رفتاری که رویکرد افراد شاخص بسیاری در علم روانشناسی است، باورهای غلط در ذهن هر ... زوجین در زمینه ماهیت زن و مرد و توانایی افراد برای تغییر دادن عملکرد زناشویی آنها ... نباید از نظر دور داشت که تجربه زن و شوهر از روابط والدین خود و برداشت هایی که آنها ...
  50. خواسته های متفاوت مردان و زنان از یک رابطه جنسی - زوج شاد ...

    zojeshad.harfpu.ir › آموزش › جنسی
    ۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در روابط جنسی و زناشویی چیزی که برای مردان پر اهمیت تر است ، نوازش و بوسیدن توسط ..... بسیاری از زنان از رفتارهای متفاوت و پورن در رابطه استقبال می کنند اما بسیاری از آنها ..... رفتارهای غلط زن و مرد در رابطه زناشویی; hhw5502 ...
  51. بی توجهی مرد به ارضای زن در رابطه جنسی - زوج شاد : زناشویی ...

    zojeshad.harfpu.ir › پرسش و پاسخ › مشکلات جنسی زوج ها
    ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در رابطه جنسی هم مرد و هم زن نیاز طبیعی خویش را باید ارضا کنند تا با کسب ارامش ... که چه اشتباهی می کند و بتواند با اصلاح روش خود از فروپاشی روابط خود با همسرش جلوگیری کند. .... رفتارهای غلط زن و مرد در رابطه زناشویی; hhw5502 ...
  52. الماس خوشبختی - اتفاقاتی که منجر به سردی روابط زن و شوهر ...

    almassabi.blogfa.com/.../اتفاقاتی-که-منجر-به-سردی-روابط-زن-و-شوهر-م...
    الماس خوشبختی - اتفاقاتی که منجر به سردی روابط زن و شوهر میشه ؟ ... لازمه یک ارتباط خوب زناشویی،ایجاد ارتباط درسته ، ارتباط درست وقتی شکل میگیره که ... هم نداره و با تکرار و تداوم این رفتار غلط باعث کدورت میشه ، در این میون کسی که باعث و ...
  53. بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟

    namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور...
    ۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اگر زن و مرد نیازها و تفاوت‌های یکدیگر را بشناسند رفتارشان را طوری هماهنگ .... یکی از این رفتارهای غلط تماشای فیلم‌هایی است که با بدن پوشیده زن سرو کار ندارد. ماهواره و ... اگر مرد در روابط زناشویی در ظاهر و در کوتاه‌مدت برنده باشد و با ...
  54. زنی که شوهرش دچار ناتوانی جنسی است چگونه ارضا شود؟

    homearts.ir/زنی-که-شوهرش-دچار-ناتوانی-جنسی-است-چگونه-ارضا-شود-2...
    شاید برخی مردان دارای ناتوانی جنسی (معطوف به آلت تناسلی) باشند ولی زن و شوهر از طرق دیگر و با دست ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی; آموزش ارگاسم در زنان.
  55. توصیه های اسلام در خصوص روابط سرد زناشویی - جام نیوز

    www.jamnews.ir/detail/News/159881
    ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - باید دقت داشت که هر چند «شهوت جنسی» در مرد و زن غریزی است، اما چگونگی ... یکی از رفتارهای غلط اکثر مردان، عجله برای ارضا و یا تخلیه خود است که ...
  56. روابط دختران و پسران(دوستی.ازدواج.زناشویی...) - دل نوشته های ...

    asalak007.blogfa.com/cat-5.aspx
    از عشق تا نفرت - روابط دختران و پسران(دوستی. ... برای رفتاری که با شما دارد، حد و مرز بگذارید. ..... انسانها میباشد، از چندین زن و مرد درخواست کرد تا سه مرحله بالا را .... این باورهای غلط ناشی از عدم شناخت صحیح و عدم درک روحیه ی لطیف زن هاست و آن ها را ...
  57. روابط متقابل زن و شوهر - آفتاب

    www.aftabir.com/articles/view/social/.../روابط-متقابل-زن-و-شوهر
    ۸ مرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - زناشویی یکی از صمیمی ترین و خصوصی ترین انواع ارتباط انسانی و از ... رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید و بعضی از وظایفی که فراموش کرده اید از سر بگیرید . ... هر روز دلیلی برای تائید بهترین یار خود داشته باشید هر زن و مردی در هر ...
  58. روشهای ضد بارداری و باور غلط ضدبارداری - رفتارهای زناشویی ...

    www.meisamgolzad.ir › بارداری و نوع زایمان
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روشهای ضد بارداری و ۸ باور غلط در مورد روش‌های ضدبارداری ... مرد به تخمک برسد اتفاق می‌افتد و لازم نیست که روابط زناشویی زن به این مرحله برسد.
  59. رازی که مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست

    iraneconomist.com/fa/news/43817/رازی-که-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند
    ۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتی که زن و مرد با هم صحبت می کنند و زن می داند که در این مدت همسرش با تمام ... سبب گرم تر شدن روابط بین زن و شوهر می شود ولی هنگامی که سردی روابط وجود ... پس رفتارهای ناسالم پس از ازدواج است که به تدریج در زندگی زناشویی شکل می ... یکی از این رفتارهای غلط تماشای فیلم هایی است که با بدن پوشیده زن سروکار ندارد.
  60. نیایش فیلم اصفهان - روابط متقابل زن و شوهر

    moghzi.blogfa.com/post-234.aspx
    روابط متقابل زن و شوهر : زناشویی یکی از صمیمی ترین و خصوصی ترین انواع ... رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید و بعضی از وظایفی که فراموش کرده اید از سر بگیرید .
  61. رفتارهای اشتباه زنان در رابطه جنسی - گهر - جدید 94

    gahar.ir/رفتارهای-اشتباه-زنان-در-رابطه-جنسی-2/
    ۱۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رابطه جنسی,رفتارهای اشتباه زنان,رفتارهای اشتباه مردان,رفتارهای غلط در رابطه ... دکتر جین گریر متخصص روابط زناشویی و مجری یکی از برنامه‌های ...
  62. علت منع روابط آزاد میان زن و مرد چیست؟ به طور کلی دلایل

    www.zanashoei.ir/علت-منع-روابط-آزاد-میان-زن-و-مرد-چیست؟-42363/
    ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حال در صورتی که روابط مردان و زنان آزاد باشد، به دلیل آسیب پذیری ... آدمی تحت الشعاع قرار گرفته و عقربه ذهنی و رفتاری افراد به سمت مسایل جنسی و ... در واقع شیوع نگاه ظاهربین و غلط باعث می شود از توان بالقوه و بالفعل ... بدیهی است که انحصار روابط زناشویی در خانواده زمانی ممکن است که در صحنه علنی جامعه مردان و ...
  63. ادبیات رفتار با همسر را بدانیم | به دخت::: پایگاه تخصصی ...

    behdokht.ir/?p=11750
    ۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به طبعا خشونت‌ها، رفتارهای تهاجمی، برخوردهای فیزیکی و… ... مسأله دیگر، تفکر غلط زن و شوهر در بحث نیازهای جنسی است که تصور می‌کنند ... یعنی زن نمی‌داند که مرد او چگونه و از چه چیزی در زندگی زناشویی لذت می‌برد. ... توصیه مشاوران به همسرانی که در روابط زناشویی خود دچار مشکل شده‌اند، درمان هر چه سریع‌تر آن است.
  64. تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی

    papatya.ir/تغییرات-رفتاری-زن-و-مرد-بعد-از-رابطه-جنسی-1621
    تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی - تصویر 1 ... زنان نیز همچون مردان تا مدت کوتاهی پس از ارگاسم تحریک نمی شوند اما این مدت شاید برای ... در مورد ارگاسم و انزال بدانید; سندروم نامرئی شدن برای همسر; رفع دلزدگی در روابط همسران ؛ تست ... بعد از دعوای زناشویی این کارها را نکنید · 10 کار غلط خانمها در زندگی زناشویی که همسرشان ...
  65. 33‌ درصد زنان در کرج روابط جنسی خارج از ازدواج دارند / خیانت ...

    saten.ir/17105/درصد-زنان-در-کرج-روابط-جنسی-خارج-از-از/
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اموزش روابط جنسی‌, تجاوز به زن متاهل, تجاوز جنسی‌, خیانت زن متاهل, روابط جنسی‌, زن ... زناشویی به صحنه تئاتر گونه‌ای شده است که تنها قرار است وی و مردی که ... در معرض الگوهای غلط اجتماعی و رفتاری چنین رفتارهایی را از خود بروز دهند.
  66. ازدواج با مرد کوچک‌تر از خود: درست یا غلط - نیلگون، تناسب ...

    nilgoon-mag.com/ازدواج-با-مرد-کوچک‌تر-از-خود-درست-یا-غل/
    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سن ازدواج و فاصله سنی مناسب میان زن و مرد یکی از عوامل مهمی است که رضایت از زندگی ... روانی و رفتارهای اجتماعی ـ اخلاقی نیز به هم نزدیک شده و با هم هماهنگ تر می شوند. ... معمولاً خانم ها در میانسالی دچار سردی در روابط زناشویی می شوند.
  67. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - نمناک - صفحه اصلی

    farsi.poloton.ir/رفتارهای+غلط+زن+و+مرد+در+روابط+زناشویی.html
    در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی نیز از رفتارهای غلطی که تمایلات جنسی خانم ها را خاموش می کند ...
  68. رفتارهای غلط دردوران نامزدی | رادیو ایرانیان لندن

    iranian.london/رفتارهای-غلط-دردوران-نامزدی.html
    ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعضی از رفتارها در زندگی زناشویی ضعف آن زن و شوهر محسوب می‌شود که در دوران نامزدی ... رازهایی در مورد مردان که در زندگی زناشویی کارایی زیادی دارد ...
  69. رابطه جنسی مقعدی - شناخت روحیات زنان-دانستنیهای زناشویی ...

    4womenir.persianblog.ir/post/13/
    ۱۶ شهریور ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ... زفاف-تربیت کودک-روانشناسی بعدازازدواج-روابط بین زن و مرد-رابطه جنسی در ... اسلاید و جلوگیری از بارداری سرطان بیضه در مردان 7 باور غلط مردها درباره ی زنها ... در مردان رابطه مقعدی همچنین باعث تهیج و تحریک پروستات (عضوی که در ... در صورتی که والدینی متوجه چنین رفتاری در میان پسران جوان خود شدند، بهتر ...
  70. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی | در این مطلب 10 مورد

    www.ghatreh.com/news/nn15096944/رفتارهای-غلط-مرد-روابط-زناشویی
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این مطلب 10 مورد از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایان را متوقف می کند و همچنین مواردی نیز از رÙ.
  71. (ناراحتی زنان از انجام سکس دهانی برای مرد) - گل یاس

    molody.persianblog.ir/post/207/
    ۱ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در پاسخ به این دوست عزیز باید بگویم در روابط زناشویی باید ... رسیده اند که اگر زن ایشان سرد مزاج شده بود به خاطر رفتارهای غلط ایشان بوده و با ...
  72. آیا دفعات برقراری روابط زناشویی حد خاصی دارد؟-پرشین پرشیا

    www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=17931...67...
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زندگی جنسی مردان و زنان افسرده چگونه است؟ .... تعدد روابط زناشویی ضرری متوجه زوج نمی کند؟ ... این تصور غلط کمک کرده اند، به خصوص در مورد مردان، چون فعالیت جنسی به خروج ... چنین تعاملی در مورد سایر متغیرهای ممکن مثل زمان رابطه، مکان آن و نوع رفتارها و همچنین موقعیت های ممکن برای برقراری رابطه زناشویی باید ...
  73. مدل های انجام رابطه جنسی | مهستی چت|دانلود فیلم|دانلود عکس ...

    www.mahastichat.ir/مدل-های-انجام-رابطه-جنسی-2/
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... عشق – رابطه ی هوش هیجانی و روابط زناشویی (2) , آموزش روابط زناشویی به ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی – 2 – نمناک , Nick Vaughan ...
  74. رابطه جنسی سرد - راهنمائی و مشاوره

    ghazi39.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی_سرد
    بنابراین برخی معتقدند میل جنسی در زنان خیلی قوی تر از مردان است. ... یک سری باورهای نادرست و طرح واره های شناختی غلط و نیز یکسری تعصبات و نادانی ها باید در جلسه آغازین .... یعنی کیفیت رفتارهای جنسی در زوجین، زیاد بالا نیست. ..... بسیاری از بیماری‌ها با کاهش میل جنسی باعث می‌شوند روابط زناشویی تحت تاثیر قرار بگیرد.
  75. روابط زناشوئی

    zoj.3cb.ir/
    رفتار غلط زن و مرد در روابط زناشوئی. 1. زن هایی که مثل پلیس های ... بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام دادیم مردها ...
  76. چرا مردان و زنان متاهل به شریک زندگی شان خیانت می کنند؟

    mate24.ir/چرا-مردان-و-زنان-متاهل-به-شریک-زندگی-شان-خیانت-می-کنند-...
    وقتی روابط زناشویی خوبی بین زوجین نباشد و مرد به هر دلیل موجه و ناموجه ای ... افراد به روابط آزاد زن و مرد در ماهواره، اینترنت، الگوهای فرهنگی نابهنجار و غلط، فشار ...
  77. تربیت فرزند دختر و پسر - دکتر فرهنگ | ناگفته های روابط ...

    www.drnini.ir/170/تربیت-فرزند-دختر-و-پسر-دکتر-فرهنگ
    ۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امتیاز دهی دوسویه عدم پاداش به رفتارهای شایسته دستورات غلط گویش های غلط والدین تهدید و تنبیه غلط اصلاح و بهبود رفتار دیدن کودکان جایگزین ها
  78. 8 رفتاری که رابطه زناشویی را سرد می کند - سه نسل

    3nasl.com/contents/view/four-two-six-one-zero.aspx
    ۱۴ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعضی رفتارها باعث سرد شدن روابط زناشویی و از بین رفتن صمیمیت بین زوجین می شود، 8 رفتار غلط زیر و راهکارهای ارائه شده، به شما در بهبود روابطتان کمک می کند. ... چرا زنان زیبا با مردان زشت ازدواج میکنند؟ قبل از ازدواج‌ درباره ...
  79. روابط زناشویی مناسب - دکتر بدری سادات بهرامی

    www.drbahramiclinic.com/article_read.php?...روابط%20زناشویی%20منا...
    ۵ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روابط زناشویی مناسب و شناسایی نوع رابطه ی زناشویی متناسب با زندگی ... باورِ غلط رایج این است که ساختار و ساختمان اندام جنسی، لذت جنسی را ... از آنجاییکه رفتار جنسی مثل تمام رفتارهای انسان نشأت گرفته از تیپ شخصیتی انسان است ، دو نفر (مرد و زن) باید قبل از ازدواج دقت داشته باشند که تناسب شخصیتی ...
  80. خواستگاری,دانستنیهای ازدواج,هوس,نامزدی ,دستگاه تناسلی ...

    www.jazzaab.ir/news_cats_10.html
    روابط زناشویی,کاندوم,شب زفاف,ارگاسم,آمیزش,انواع کاندوم,رابطه زناشویی,کاندوم زنانه,رابطه جنسی,شب عروسی,آمیزش جنسی,زناشویی,اعمال شب زفاف,ارضا شدن, ... فانتزی های غلط دخترانه در ازدواج · سوالات جا مانده در روز ... آیا با مرد کوچکتر از خود ازدواج کنیم؟ آیا آمادگی ازدواج با ... این رفتارها را قبل از ازدواج ترک کنید · گـوش مردها به صدای ...
  81. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - دلباز

    j13.rzb.ir/.../رفتارهای%20غلط%20زن%20و%20مرد%20در%20روابط%20زنا...
    دلباز(جی13)سایت دلباز سایتی برای آموزش مسائل جنسی,آموزش مسائل زناشویی,تربیت فرزندان,پاسخ گویی به سوالات دختران و پسران در مورد مسائل جنسی.
  82. برخورد اشتباه مردان با زنان در زندگی زناشویی - جوان ایرانی

    www.irjavan.com › زناشویی › دانستنی های جنسی
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخورد اشتباه مردان با زنان،رفتار اشتباه مردان،برخورد غلط مردا نبا زنان در ... مردان در رابطه با همسر،بعض از امور هستند که به روابط شما آسیب جدی وارد می سازند . ... رفتارهای که در این زمینه می تواند زنها را دیوانه سازد عبارتند از: در مقابل ...
  83. ارتباط با زنان متأهل(شوهر دار) ارتباط با زنان متاهل - کلوب

    www.cloob.com/u/nahaleh/43343533
    ۶ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - یکی از این رفتارهای غیر اخلاقی برقراری ارتباط جنسی با زن متاهل می باشد؛ شاید به ظاهراین ارتباط ... که در آن صورت ما شاهد روابط غلط نیستیم .... 2.
  84. رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - گفتگو نیوز|خبر پو

    khabarpu.com/h.php?t=307-xPAGES-xNEWSo31396-vASPX_t...
    رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی - گفتگو نیوز|خبر پو,مرجع اخبار.
  85. بررسی باورهایی در رابطه با مسایل جنسی - درمان شناختی ...

    cbt.persianblog.ir/post/47/
    ۳ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آموزش - مشاوره و اطلاع رسانی درمان شناختی رفتاری(CBT) ... بهبود روابط , اصلاح باورها و رفتارها و فراهم ساختن شرایطی برای روابط سالم و لذت بخش ..... بنابراین تصور غلط زنان در مورد آمادگی همیشگی مردان برای اعمال جنسی باعث می شود ...
  86. هر آنچه لازم است درباره سلامت جنسی بدانیم - کیلینیک

    kilinik.com/blog/post.php?id=724
    اگر رفتاری می‌تواند به آسیب فیزیکی یا روانی یک یا هر دو طرف رابطه منجر شود، ... در انسان، مشکلات جسمانی در زنان و مردان مربوط به رابطه جنسی، بیماری‌های مقاربتی و ... ما این حرف غلط را از بزرگ​ترهایشان شنیده‌اند که مردها پس از رابطه زناشویی نسبت به ... وی تاکید کرد: اگر همین روند رشد ایدز از طریق روابط جنسی ناسالم طی شود، در ده ...
  87. چگونه از یکنواخت شدن رابطه با همسرمان جلوگیری کنیم؟ - مجله ...

    www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
    ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - تندرستی : زن و مرد بعد از ازدواج با قرارگرفتن در جریان زندگی و رو به رو شدن با ... دست بگیرید و برای تغییر زندگی و روابط زناشویی خود برنامه ریزی کنید. رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید و انجام بعضی از وظایفی را که تا قبل از ...
  88. آموزش و نکات مهم در روابط جنسی زن و شوهر

    www.ariatalk.com/آموزش-و-نکات-مهم-در-روابط-جنسی-زن-و-شوهر.html
    یکی از تنش های ایرانی ها سوالات و مشکلات خود در روابط زناشویی هست که اکثر آنها این ... ۱-رابطه جنسی یکی از ابعاد ارتباطی بین زن و مرد می باشد( بعد اقتصادی،بعد ... ۴- باورهای غلط را در مورد رابطه جنسی که از بچگی در ذهن ما نقش بسته با مطالب جدید ... ۵- هیچوقت از رابطه جنسی به عنوان سلاح استفاده نکنیم (گاهی مردها رفتاری از خود ...
  89. ||زناشویی - خرید آنلاین VPN|خرید کربو|وی پی ان

    www.sheepvpn.com/زناشویی/
    ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پرده بکارت,آمیزش,روابط زناشویی,پرده بکارت,دستگاه تناسلی زنان,انواع کاندوم, ... رفتارهای غلط زن و مرد در روابط زناشویی. در این مطلب 10 مورد از ...
  90. |اطلاعات جنسی|نیاز جنسی|مشاوره جنسی آنلاین|مشاوره جنسی

    niceboy.ir/
    وقتی کسی به شما خیانت می‌کند، روش درست یا روش غلط برای واکنش دادن به آن ... اینکه مرد زندگی شما تا چه اندازه به پیمان ازدواجش وفادار می‌ماند، تنها تا اندازه ای به ویژگی‌های شخصیتی‌اش ارتباط دارد و البته گاهی رفتاری که زنان با همسرشان می‌کنند، بیش از هر .... می‌شوند که می‌توانند از طریق روابط جنسی هم از فردی به فردی دیگر منتقل شوند.
  91. مسائل زناشویی - مهکام

    mehcom.com › همسرداری
    مسائل زناشویی-رابطه جنسی-روابط جنسی-رابطه زناشویی -روابط زناشویی-مشکلات جنسی-مشکلات زناشویی ... ارتباط اندازه آلت تناسلی مرد بر ارگاسم زن متاسفانه بسیاری از شرکت ها و افراد ... برای رسیدن به ارگاسم (در زنان و مردان)چه مقدار زمان لازم است ؟ .... 5 افسانه و باور غلط درباره عشق-قبل از ازدواج بدانید ! ... آموزش رفتارهای زناشویی.
  92. تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی | اخبار ایران

    amozande.ir › زناشویی
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تغییرات رفتاری زن و مرد بعد از رابطه جنسی یکی از مشکلات عمده بین زوجها ... مختلف · توصیه های یک پزشک درباره روابط صحیح زناشوییروابط زناشویی ... لیست خواسته های جنسی از همسر · فکر های غلط درباره ارگاسم جنسی زنان ...
  93. باور‌های غلط درباره ارگاسم یا اوج لذت جنسی زنان

    poyananews.ir/باورهای-غلط-درباره-ارگاسم-یا-اوج-لذت-جنسی-زنان-2199
    روابط همسران · مهارتهای رفتاری · مهارتهای سالمندی · مهارتهای شغلی ... تصور غلط: خانم‌ها تنها زمانی از نظر جنسی احساس رضایت می‌کنند که به اوج لذت برسند. ... تصور غلط: لذت جنسی زنان بستگی به اندازه آلت تناسلی مرد دارد. ... باید و نبایدهای روابط زناشویی جنسی; مشکل جنسی در یک سوم مردان; چرا برخی زنان در رابطه جنسی احساس کالا بودن ...
  94. آموزش رابطه جنسی در دوره بارداری ، صحیح یا غلط؟ | |هفیان

    hefyan.ir › خانواده
    ۹ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 4- زن نشسته با زانوهای خم کرده،در حالت تکیه به مرد که در پهلو و زیر او قرار ... آموزش روابط جنسی و زناشویی آشنای محبوب آموزش تصویری رفتارهای ...
  95. ارتباط جنسی دهانی | پرسمان دانشجویی - تربیتی و مشاوره

    www.moshavereh.porsemani.ir/content/ارتباط-جنسی-دهانی
    از جمله آن روابط جنسی دهانی و مقعدی بود (نزدیکی دهانی و مقعدی). ... خوب است بدانید رفتارهایی چون همجنسگرایی، خود ارضایی، رابطه مقعدی و سکس دهانی و . ... زدن آلت تناسلی همسر، گفتنی است گر چه شرعا حرام نیست اما خوردن ترشحاتی که از زن یا مرد خارج می ..... جهیزیه · نداشتن خواستگار · مهریه زیاد · افزایش سن · آداب و رسوم و تشریفات غلط ...
  96. میگنا - علت منع روابط آزاد میان زن و مرد چیست؟

    www.migna.ir/vdcd2n096yt0k.a2y.html
    ۲۸ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تداوم نسل بشر فقط از طریق ارتباط زناشویی مرد و زن ممکن است. ... در واقع شیوع نگاه ظاهربین و غلط باعث می‌شود از توان بالقوه و بالفعل زنان در جهات ... آیات مربوط به کنترل روابط زن و مرد و ایمن سازی آن می‌فرمایند که رفتارهای مختلف ...
  97. مردان پاک! زنان ناپاک!؟ نگاه سنگین جامعه به … | دکتر شیخ

    doctorsheikh.com/797/مردان-پاک-زنان-ناپاک؟-نگاه-سنگین-جامعه.html
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... یک مرد یا یک پسر برای خود این حق را قایل است که به رفتارهای غلط جنسی ... علت تفاوت نگاه جامعه ما به زن و مرد خطاکار در دوسوی یک رابطه جنسی چیست؟ .... شاید علت این امر باور های غلط ما باشه که میگه نیاز جنسی در مردان چندین برابر زنان هست و .... تن می دهد مشکل دارد و احتمالا در روابط قبلی نیز تن به سکس داده است.
  98. نکات طلائی رابطه زن و شوهری - پرشین جوک

    www.persian-joke.com/category/...روابط/نکات-طلائی-رابطه-زن-و-شوهر...
    درک مردان. نکات طلایی ازدواج , ازدواج , رابطه , روابط , خوشبختی , روابط زن و شوهر. با توجه به ... اکثر مردان شاکی هستند و تحمل کردن این شرایط بسیار برای زنان دشوار است. همیشه ذهن یک زن عمیق ..... فواید روابط زناشویی. فواید و اثرات .... رفتارهای غلط خود را اصلاح کنید و بعضی از وظایفی که فراموش کرده اید از سر بگیرید . استقبال از ...
  99. تاثیر آموزش سردکننده های جنسی در ارتقا ی سلامت جنسی ... - خانه

    20115.ir/life_style/تاثیر-آموزش-سردکننده-های-جنسی-در-ارتقا/
    ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پژوهش های مختلف نشان داده اند که باورهای ناکارآمد با و موجب رفتارهای سازش ، پاسخ ... مردان و زنان سازگار، رضایت زیادی از روابط زناشویی جنسی خود داشته و ... رابطه جنسی، ویژگی های جنسی مردان و زنان به همراه پانزده باور غلط درباره رابطه ...
  100. 8 رفتاری که رابطه زناشویی را سرد می کند – جدیدترین اخبار ...

    www.momtaznews.com/8-رفتاری-که-رابطه-زناشویی-را-سرد-می-کند/
    چنین رفتاری باعث ایجاد فاصله میان شما و همسرتان می شود . ... پدر و مادر همسرتان از زیر و بم زندگی زناشویی تان و دخالت دادن آن ها در روابط خود و همسرتان ... ۱۰ بـاور غلـط درباره رابـطه زنـاشـویـی گردآوری توسط گروه روانشناسی ممتاز نیوز ۱۰ ... بسیاری از مردان نمی دانند که در یک رابطه زناشویی طبیعی زنان نیز بایستی به ارگاسم برسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.